Ambitionsambivalent

Godmorgon! 

Sovit ruskigt dåligt i två dygn nu, tror att det "äntligen" är dags för den där härliga perioden i mitt liv då jag sover ca 4-6h per dygn hur jag än vrider och vänder på mig. Vill även påpeka att jag då inte heller rör dator/telefon utan slappnar av mesta dels av hela natten. Helt värdelöst om ni frågar mig, men det är ju hjärnan/kroppen som bestämmer. 

Idag står träning på listan, såklart, men högst troligt inte ReShape utan det får bli en enklare variant då min fot gör så sablans ont. Ska kolla upp vad det kan vara men så länge ska jag ta det lugnt.
Utöver träning så ska jag också på spelkväll en bit från mig och det blir väl lite alkohol kan jag tänka mig. Dem här spelkvällarna brukar bli nervkittlande-tokigt-och-galet-roligt så jag ser verkligen fram emot det!




Utöver det blir det troligtvis en lugn helg. Ska nog vara lite fyllechaffis på lördag och annars bara ta det lugnt. 

Hoppas ni får en härlig fredag!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: