I have no idea what I'm doing - just keep doing it

God eftermiddag! 
Inatt hade jag extremt svårt att sova vilket resulterade i att när jag nu vaknat har en nyinflyttad gäst i mitt huvud som försöker sätta upp tavlor (Huvudvärk) (om ni missade det).

Har en del av den där fina tvätthögen kvar (blev ännu större när jag bestämde mig för att dra med sängkläderna också) som ni såg igår så den tänkte jag väl eliminera, utöver det är det vila, sova, slappa, chilla och slagga som ska göras innan piloxningen ikväll. Ojojoj, har ett så fullt schema idag, hoppas verkligen jag hinner och orkar göra allting..





KOMMENTARER


Hoppas du orkar :) Annars får väl fardin eller Stina hjälpa till lite?
Dendär träningsgrejen, var det någon ny grej du skulle testa, eller det du pratade om när du kom hit? KRaaam

2014-02-14 // 05:39:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: