Avicii och utgång i Stockholm

Hej på er! 

Dålig (läs: ingen) uppdatering i helgen, var så mycket att göra att jag helt enkelt glömde bort att höra av mig. 


Summering av helgen:

- Avicii på fredagen som var hur grymt som helst. Dock väldigt jobbigt att stå mitt i smeten under konserten då det var som en bastu och det gick inte att dricka något så vätskebristen var helt sjuk när jag väl kom hem. Folk ö v e r a l l t. Men ljusshowen var fantastiskt bra och låtarna var självklart roliga att få höra "live"! Dansade och hade kul tills jag knappt kunde stå på fötterna så då var det dags att röra sig hemåt tyckte jag. 


Första bilden är tagen "mitt i smeten" och andra är taget längre ifrån. Det var dock svårt att få en bra bild. 

- utgång på lördagen. Min vän som också hade varit på Avicii bestämde sig att spontant hoppa av tåget innan det hunnit lämna Stockholms län och tog sig vidare kommunalt till mig med hjälp av guidning. Vi bestämde oss sen för att vi ville gå ut och dricka lite och så blev det. Men tyvärr blev det alldeles för mycket för oss båda och sen skiljdes vi åt och shit went down. Haha. Ja. Det var rätt pinsamt men hade så otroligt kul fram tills den sista shoten slog till. 

- idag var jag fortfarande jättefull när jag vaknade så det var femton glas vatten och tre glas cola som gällde för mig. För första gången har jag inte haft något större aptit dagen efter. Mådde inte dåligt mer än att kroppen var så trött att minsta ansträngning gjorde mig helt slut. När kvällen började närma sig var det dags att röra sig hemåt så hoppade in i bilen och körde. Så skönt att komma hem så det fanns inte, käkade lite mat och sen gick jag och deckade i sängen tills nu. Like whaaaat. Sundays right in the heart. 

Nu ska jag nog ta lite mer mat (den ni!), glo ett avsnitt av något på datorn och sen ta några välförtjänta timmar till med John blund. 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: