Grymt sa grisen

Blev en väldigt lång dag. Upp och hoppa sa klockan halv nio efter ca tre timmars sömn, för hade ju på heder och samvete (hur i helskotta tänkte jag då om jag får fråga) lovat att följa med en familjevän till sjukhuset. Sedan bjöds jag på lyxig frukost och därefter blev det lite fönstershoppande. 
Väl hemma var det dags för andra omgången; arbetsförnedringen. Det tog "bara" 2 1/2 timme innan jag åter var hemma. 
Snabbdusch på det innan det bar iväg igen, denna gång till stadium outlet som hade supergalen rea! Handlade helt vilt för pengar jag inte har ännu och kom hem nöjd och ångestfylld. Precis som det ska vara! 
På väg hemåt ringde en god vän till mig i småpanik och filurade på om jag kanske ville vara så vänlig att hålla handen på akuten. Jag var så vänlig och gjorde det.
Nu trodde jag att min dag var över men ack så fel jag hade, en barndomsvän ringde och undrade om jag skulle kunna köra honom med sällskap till Örebro, slutade dock med att jag hängde med runt på olika pubar osv. Rätt trevligt faktiskt! 



Tjuvade lite recept när vi väntade på akutdoktorn. Kände mig asball. 



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: