Lost in translatorn, Queen of dreams ~

Hej på er! 

Har inte skrivit på ett tag. Haft och har fortfarande så mycket som susar i min hjärna. Tog upp det för ett tag sen tror jag men repeterar lite. Vet verkligen inte vad jag ska göra med mitt liv och min framtid känns så mörk och dyster. Har många planer som hindras av den taskiga ekonomin som är i min befattning och stundvis vill jag bara lägga mig i sängen och självdö. (Inte dö på riktigt) 
Den enda fokusen jag haft är på träningen och det är väl förvisso bra men vill ju så gärna hinna med er också. 

Har färgat håret i en lite "vågad" kopparröd nyans, personligen grymt nöjd, får se vad omgivningen tycker! 



Ha det bra så länge! 

KOMMENTARER


Framtiden den kommer, likaså möjligheterna, tänk på det !
Och det är najs att man vågar färga håret en annorlunda färg, jag färgade ju en fin röd om du minns? :) I april ska jag göra en ännu mer vågad färg! Orange kan vara fint, men jag tycker det finns finare färger, men du passar i det ! och det är bra att du själv är nöjd!! Men det jag tänkte på var : det måste varit svårt för din vän att färga ditt tjocka hår :o

Svar: Haha ja, det tog sin lilla tid att färga! Vi fick färga om i rötterna en gång för det vart så himla skrikigt men nu är det, enligt mig, asbra nyans!
Klart jag minns när du hade rött hår! Jaså? Vad är det för färg? Kanske är hemligt just nu? ;)
Frippe

2014-03-12 // 07:18:07

haha ja det kan jag tänka mig tog sin tid! Ja det ser jämt ut ! Hoppas jag får se den i verkligheten :D brukar ju se lite annorlundare ut på bild,.

Ja jättehemligt du vet ;) Vad det blir för färg märks väl om inte annat ;) hihu

2014-03-12 // 14:29:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: