Kör en Egoina ~


Jag är en sån som gärna drar mig länge på morgonen och är uppe halva nätterna "bara för att jag kan" på helgerna eller vid ledighet.
Jag måste ha en kall kudde när jag ska sova och ligga på ett speciellt sätt annars kan jag ligga i timmar utan att somna hur trött jag än är.
Jag älskar att sjunga/spela gitarr trots att jag kanske inte är något vidare bra på det. En annan passion som ni kanske redan har märkt är skrivandet.
Jag är en otroligt djurvänlig person och kommer antagligen sluta i ett halvfärdigt hus med några hundra djur i olika arter osv när jag blir stor (eller gammal eller vad man ska säga).


Jag måste ha jämna siffror när jag lyssnar på musik eller kollar på TV annars får jag en olustkänsla som inte släpper fören det är korrigerat. Till och med när jag inte sett vilken volym det är på TVn så kan jag få en olustkänsla som om jag undermedvetet vet att det är ojämnt.
Jag har nästintill alltid lätt för skratt och ett glatt humör, även när jag inte kanske känner mig så glad.
Jag har ett otroligt bra/dåligt minne beroende på situation. Minnen till exempel har jag spikklara från innan jag blev sjuk, men tyvärr så har minnen som är ganska nyliga blivit väldigt bleka ibland.
Jag gråter nästan aldrig av den anledningen att jag inte tycker att det varit värt att fälla tårar över den saken jag varit ledsen över osv osv.
Jag tar sturren(studenten) till våren men kommer läsa en termin till på grund av att jag tagit bort några kurser för att orka/hinna med i skolan. Något säger mig dock att det kommer bli två terminer men äh. gör mig inte så mycket.



Gammal bild men jag gillar den!


okej, så nu undrar ni vart jag fick allt det här ifrån. Texten är min, för det är delar av mig och är litegrann av en fortsättning av To Dare or Tell Truth-inlägget,

men idén kommer Härifrån.

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: