The feeling when the whole world is against you, and you still put on a smile ~

Åh herre mia i skogen letar bär med björnen vilken helg!
Har ju som nämnt haft finbesök i form av min bror och hans vän i helgen. Vi har hunnit med en massa grejer som bl.a. en snabbsightseing i Vivalla (Nej det är inte som i Svensson Svensson) (förstår inte varför alla som kommer "utifrån" vill se det), fix i grillhörnan, dubbelshopping på Marieberg osv. Grillat bjöds det på och två rejäla fyllor. Lyckades också överraska herrskapet med en oväntad kunskap i hantering av kön i en biljardturnering.

De senaste timmarna har ju dock inte varit lika intressanta. Har legat men en sådan förbannat elak halsbränna att jag flertalet gånger nämnt att jag är döende. Underligt nog har jag inte fått någon som helst respons? Kan det vara för att det inte är så ovanligt att jag mår dåligt? Näää. vadå? förstår inte vad som menas med det?!

Hähähähä. Ser ut att bli en egendesignad sturre-klänning. Kommer bli dyrt as hell så balen får jag ju glömma. Men jaja. Får åtminstone vara fin på sturren.

Ska försöka bocka av 2 saker ifrån det HÄR inlägget i veckan. Men först ska jag inleda med att kriga med halsbrännan i vad som ser ut att bli hela natten. Fun stuff.



/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: